::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 9, 2008

Kemas renda2 party

Punyela bz kitaorang (bz sangat ke ataupun malas ahaks) pas pada party Qaisya minggu dulu, tak kemas pun lagik drang punye renda2 dan belon.. Belon yang dari besar dah nek kecut dok kat siling tu ihiks...
lain tak bukan pastila si abahnye tokang bukak belaka renda2 dan belon tu kan...
Aisehmennn abahhh...pakai ken pelikat.... ilang macho ihiks....

Aduhaiiii bagusnye si kakak n adik ni.. Takut abah jatuh ye sayang... Pegang kaki tangga tu elok2 ye sayangg...

Tapi adik skejap jek upanye... pas pd abah bukak renda-renda tu, pe lagik dia... men-men ngan renda tu le heheheh..

Ibu tak dapat nak membantu ape2 pun juz membantu tolong tengokkan tv bleh la hehehe cuz ibu tak sihat..domam disebabkan menari poco-poco wakakakaka....

1 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Wahhh memang bz btol ko. Aku rasa dah dekat sebulan dah parti tu. Yang kata tolong tengok tv je sebab demam pasal poco-poco... alasannnn!!!!! Kuangkuangkuang!