::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 15, 2008

Group G-16

Weh nak tau.... masa kat skolah dulu2... aku amai geng tau.. dekat 16 orang geng2 aku hehehe.. Sampai kena pangey dek senior..kena perli n sound tapi kami wat dek jekkk ihiks.. Tiap kali malam minggu, berkumpul di dorm senior..bukan utk diragging tapi berborak2 hehehe.. Makin disayang kitaorang ni sebab group kitaorang bukanla group samseng tapi group cute2 belaka.. (pasan lagik tu) group yang penuh ngan kemesraan dan kemanjaan oouuccchhhhh ahaks...

P/S : PESANAN AWAL!! SILA IGGYKAN FESYEN2 YANG DIPERAGAKAN KERANA PADA ZAMAN TERSEBUT, MASIH POPULAR NGAN FESYEN TU IHIKS.....

Carik mana akuuuuuuuu... Huhuhuhu hodoh banget sehhhh...

Nie aku tak tau la time BATIK DAYS ke ape ke yg pasti hanya grup kami jek pakai camni... Sape2 yang takde batik masa tu, slambek jek pinjam ngan adik2 freshie..dulik ape kan.. Aku lagi best, ade baju batik kaler ijau ngan cream tu tapi aku punye, aku bagi geng2 aku pakai..yang aku plak pakai orang len punye.. Len dari owang plak tu huhuhuh...

Masa ni time besday.. Kitaorang kalo besday geng2, mesti pagi minggu tu 2..3 orang kuar bandar n beli kek n jajan2 untuk dilantakkan malam tu kan.. Malam tu survey kelas yang kosong almaklumla slalunye kalo dok asrama, aktiviti malamnye tak mengaji pastinye studies kan.. Pastu sediakan jajan2 yang dibeli dan kek kat atas meja.. Yang pasti kitaorang pasti melaram sakan la kan... Tak taula pasai ape tapi bagi aku, cenggitu jek aku pakai.. Watpe nak melaramnye, bukan ade dak jantan pun kan heheheh..

Nie plak masa kitaorang dah abis skolah... Berjumpa dikala kawan2 nak tawen... Ntah mana p yang len.. Ade gak dalam sparuh grup kitaorang masih berkontek dan baru2 ni aku ade post blog tang geng aku tawen.. Diala the latest grup aku yang tawen..penutup la tu...

biler nak wat gathering wehhhh...
gathering ngan family...
best tuuuu...............

0 luvbites: