::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 9, 2008

PC Sales

Ni masih lagi citer di ari Ahad ye... Disebabkan semalam terlupa bawak pendrive so banyak citer di ari Isnin dikeluarkan dulu heheheh...

Ni alkisahnye pagi Ahad aku p ke PC Sales di 0101 IT Centre .. Matlamat pertama nak survey scanner sebab dah lama aku tingin nak beli scanner ni kan.. Sampai jek situ, aku pun ushar r scanner2 yang ade sesambil tu jeling-jelingla gak webcam n pendrive 8GB kan ihiks... Survey je la... nak beli tak bleh cuz my hubby pasti bangkang 100% punye sebab baru2 ni dah beli pendrive 2GB kan hehehe... Tang webcam ni aku ase, tak pekdahla plak.. Nak letak kat opis hissshhhhh..dibuatnye terkantoi ngan bos, tak ke naya huhuhu so surveyla matlamat sebenar aku kan...

Dalam banyak2 kedai, aku lebih ske beli kedai ni cuz dia pasti jual lebih murah dari kedai len. Tapi taktaula kalo dia punye kualiti tak elok ke ape ke kan tapi yg pasti slama ni aku beli kat sini ape jua barang PC, okey jek...

Daaaaaaannn akhirnyeeee....dapat gak aku memiliki scanner/printer/photostat ngehngehngeh.... blehla scan banyak gambar2 lama n masukkan dalam blog ni ihiks....

close up sket ihiks..


sempat lagik my hubby sambar beg laptop dia ni... sebok jek kan :P


Glossy Photo Paper tu ekceli dapat free jek.. adela dalam 20keping drang kasik.. Card Reader tu aku beli sebab aku masih ade simpan MMC henpon.. banyak woooo adelah dalam 3keping ihiks.. penangan henset2 lama punye kan hehehe.. Ekceli aku dah beli card reader tapi saje2 la kan...kot2 ade nak tranfers MMC to MMC so tak perlula pinjam yang Lina punye kan Lina... Asik pinjam yg ko jekkkk..nyaris2 nak buat harta ahaks.... Anyway thanx la Lina ek...


1 luvbites:

Lina said...

Wahhh bestnya scanner tu 3+1 ek, sekali ngan printer n photoshop. Berapa ek harganya? Ada ribu raban ke? Haaa... seb baik ko masih ingat tu reta aku kalo tak aku pinjam yg ko punye lak buat cam reta aku heheh.