::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, July 21, 2008

Senamrobik Poco2...

Setelah penat kitaowang praktis senam poco2... akhirnye kali ni kena persembahkan cheeewaaahhh tak sesuwei langsung perkataan 'persembahkan' tapi dulikkkk r hikhikhik... ke dak2 SUK yang hadir ke senamrobik poco-poco pagi Sabtu baru2 ni.. Memang kelako terutama ngan gelagat2 si kaum Adam.. Nak jek aku terbahak depan tu tapi kaberrr sebab aku pun senam keras cam kayu kan ihiks... Aku ingat nak bagi kowang layan video2 yang hubby merangkap jurukamera aku amik... Tapi tak bleh upload plak video ni..mayb panjang sgt kott... so sesape yang nak tu sila2 la hint aku ek, nanti aku kasi kat email kowang ihiks...

Aku, Fida n K.ju tengah kusyuk dengar strategi Mama utk menari poco2 hehehe..

Warga2 SUK yang hadir di senamrobik poco-poco...

Wahhh bagus kan kanak2 tadika ni ikut cikgu2 dia heheheh..

Aduhhhh tak best langsungkan layan gambar... Nanti r aku try upload videonye k... Nanti aku akan updates smula mende ni k...

Kami yang bekerja keras menjayakan senamrobik poco-poco hehehe
Tanggal lemak 4kg muahahahaha
Tapi Lina tak smpat suku lemak pun tanggal :P


0 luvbites: