::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 9, 2008

Sinar Mesra Seafood..

Malam Ahad tu, mak aku menyuarakan hasrat di ati nak makan di Batu 12. Aku n family on jek hehehe.. tapi Bibik aku tak ikut, mayb dia malas n letih kot, takpela...

teknik bergambar tanpa cahaya...

biler bercahaya..haaa kan dah tersepet mata tu ihiks...

Mak aku yang hanya makan sup sayo n udang goreng celup tepong ajek... Kawal kencing manis n darah tinggi hehehehe...

My hubby ngan menu biasanye 'Nasi Paprik'

adik n kakak juga ngan menu biasanye 'Mee Goreng' dan 'Milo Ais' ihiks...

Aku plak, kali ni menu luar biasa... Aku makan 'Sup Tulang' nyum3x... Best jugak supnye...ade kick!!! ihiks...

Haaa ni restorannye.. Org yang datang kat sini punyela ramai... Bersilih ganti.. Tak sempat 5minit kosi n meja dikosongkan, pasti ade pengganti yang len mai... Restorannye bersebelahan ngan Shell Batu 12.. Try la p hehehehe

*sory leee..kualiti gambarnye kureng memuaskan cuz guna kamera henpon hehehe..

0 luvbites: