::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 11, 2008

Banjir di Pahang

Ingat ke idak suatu ketika dulu cheewaaahhh... punyela lama kan.. Pahang penah mengalami banjir yang amat besar.. Alhamdulillah mujur umah aku tak kena.. tak sempat kot sebab sebelah umah aku air longkang dah penuh gak... almaklumla umah aku ujung skali dan mungkin tanah tinggi kot hehehe.. Tu aku sayang bebeno ngan umah tu huhuhu... So layannnn gambar2 kenangan tahun 2001 masa banjir tu berlaku ye hehehe...

sweet tak muka masa aku anak daraa ahaks... pasan jap!


1 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Aku ingat memang banjir besar taun tu. Ceh setakat air takat buku lali takyah lah nak nunjukkk... kalau ko gi kat umah mak aku yg masa kenduri kawin aku tu, ko bayangkah umah tu dah bertiang kan, masa banjir tu, air takat tingkap umah mak aku. Bayangkan, dalam umah pun dah takat pinggang, kat luar apatah lagi. Pssttt... masa tu pun aku anak dara lagi gok... ;-)