::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 1, 2008

Lain plan..lain yang jadik

Ikutkan plan nak p urut malam ni... Sume dah siap termasuk mak n bibik aku.. So sblom aku p, aku kol la mak kantin tu... alik2 dia kata dia kat kedai n suh aku datang esok jek huhuhuhu... Semangat nak p urut... So saat2 akhir tukar planning, p umah mentua la nak antar kad kawen yg kitaorang siap buat... Bile kol mentua plak, drang kata nak p makan plak...Aduhaiii pesal plan sume tak menjadik nie... Pehtu mentua ajak join skali.. Pe lg, stuju je la ahak... Musuh jangan dicari, rezki jgn ditolak ahaks...


Disebabkan lokasi kedai makan berdekatan dengan fun fair... So nak taknak, termakan pujuk rayu anak2 yang comel lagi cerdik ni... Ikutla si ibu dan abahnye pe jua kehendak anak2nya huhuhuhu

ikutkan hubby aku ajak aku men mende alah ni tapi aku takmo huhuhu malas r..menyentapkan jantung jek men mende ni... berlanggar2 huhuhu... kalo ngan geng2 belaka bestla jugak ihiks...


tengok muka si 'Qaisya' ni..hepikan drang bile ibu n abah melayan drang men ihiks...

masa drang nek mende alah ni.. cuak gak aku... Bukan pe... mende ni akan nek ke atas... so takutla anak2 aku terjatuh ke ape kan... tapi alhamdulillah...sume slamat ihiks..




0 luvbites: