::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, July 7, 2008

Sebelum BBQ di kampung..


muka aku yang baru sampai dari KL..letih giler siottt...ngantuk plak tu..Nak tido dalam bas pun takle sebab sbelah ku ade mamat encem..krem urat sendi kaber duduk sopan ihiks...


amboii abahnye.... nak interprem gak ke... Eh tu nape posing camtu? nak jual enset ke ahaksss..


haaa.. ni la rupanye tuan rumah yg menganjurkan BBQ untuk sume adik badiknye...Family Days..
~Mak Lang n Pak Lang~

Lepak sebelum majlis BBQ bermula... Pe la yg ditengoknye tu sampai tercuit ati masing2 tu...

Ooooo Pak Imam dah mai ke umah hehehhe... Ni la kazen aku yang dok umah aku tapi skang ni dia dah balik dah keje kat area umah dia hehehe

niela surarumah yg paling cekap kalo bab2 dapo ni..kalah anak2 daro dan mak daro yang maleh cam den ni haaa hahahah... sebelahnye tu wife dia ihiks..
~Chik n Ayah Chik...~


aksi2 anak2 dara aku bersama kazen2nya sementara menantikan BBQ bermula hehehe

aku selitkan jugak kazen noty aku ni... Slalu aku kalah ngan dia sebab dia ske sakat aku bab kerenekan aku... Ampeh tolll!!!

0 luvbites: