::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, July 14, 2008

Tolongggg!!! aku dibuliiii...

Help me! Help me! Ko mei ya...Ko mei ya...(btol ke ejaan aku tu? taraammm jek la ihiks) Aku telah menjadi mangsa buli anak sendiri uhuk...uhuk.. Sampai atimu kakak menbuli ibumu sendiri huhuhuhu....

Alkisahnye, my hubby baru beli helmet yang dia idam2 kan.. Pada mulanye aku tak berkenan langsung tapi bila memikirkan dia beria sgt so angguk je la kepala tanda setujukan...
memula si kakak sebok men helmet baru hubby aku. Dipakaikan ke teddy bearnye.. Disebabkan perkara tersebut berlaku disebelahku, so dengan menggateikan molotku, aku tego la dia kan.. tego2 manja gituuu...

Alik2..amik kau!!!! aku dipaksa memakai helmet tersebut huwaaaaaaaaa.... Memula aku takmo, kakak majukla plak so nak taknak.. terpaksala aku melayan karenah kakak malam tu...



PEACE!!!!! sian aku kan uhuks...... Mujur hubby kata comei aku pakai helmet tu huhuhu

Amboiii........ puas ati kakak ekkkkdera n buli ibu ekkk... takpe dia..takpe....


P/S : Harap maaf!! kualiti gambar kurang memuaskan disebabkan bateri kamera sedang di cas so terpaksa la guna henpon kamera yg ade hehehe...


0 luvbites: