::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 2, 2008

Pezen lagikk II

Wah..'Qaisya' dapat pezen lagik dari Kak Long, Kak Ngah, Ma n Pa (kakak ipar aku) dia... Best la... Kalo camnih aku nak wat gak la besday party aku bulan 9 nanti, leh dapat pezen ahaks... Ok tak? alaaaaaa aku bukan tua lagi kan.. Nak meraikan masuk ke lingkungan 3...huhuhu tak dapek nak trima kenyataan asenya... Tapi nk wat camne kan... Memang umo makin meningkat uhuks..

sronokkan depa... EH! aku ase anak2 aku ni banyak trima tabungla tahun ni... Sat ekkk aku kumpulkan hehehe...

Btol tak aku cakap? hehehehe ade 3 bentuk sumenya... Tapi sekor ikan dah pecah malam tadi...Mujurla hubby ku bleh cantumkan kembali..Tak len tak bukan yg memusnahkannye pastinye si adiknye 'EIQA'..Bab hancur memang bleh ke dia hehehehe......

3 luvbites:

Anonymous said...

Your blog is very creative, when people read this it widens our imaginations.

Anonymous said...

What a great moment of reading blogs.

Anonymous said...

Concentrate to the things that could give information to the people.