::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 30, 2008

Membuatkan ati bisa....

Perghhh pada tajuk blog, menggerunkan..
Ni alkisah si suami ku yang poyoss...
Ya ampunn ek bangg....

Tengok gaya PEACE hubby aku tu, len macam jek kan.. PEACE yang merenyam muahahaha... Ekceli nak suh aku amik gambo awek kat blakang tu

awek ni dari mula kitaorang mai, asik tgk jeling2 jek hubby aku... Bukan pasan tapi mayb la sebab hubby aku jek laki melayu kat situ kan..yg len sume cina so no wonder la kan... Aku budget gurl ni dipersekolahan lagik tapi hubby aku tak caya... Upanye memang sah! Baru tingkatan 2...

Camne la hubby tak caya..tgk tu! Saje jek kan.. Ampeh tol!!
Aku jugak yang bek lg sporting, ikut jek kemahuan hubby aku suh snap pic dak gurl tu...

Adehhhh...
Eh! Kalo aku wat camni, asenya hubby aku sporting cam aku gak ke?
Hehehehehe...


2 luvbites:

HasraRazali said...

Wahhh sporting giler...!! ahahksss.. layan kan aje ekk? hehe

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Aku pun tak caya budak tu baru tingkatan 2. Memang jenis cepat matang budak ni, mesti body dia tinggi ek tapi memang sporting la ko heheheh.