::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 17, 2008

Jalan Menuju ke Destinasi...

Petang semalam... aku n my hubby bawak anak2 aku p jalan2 menuju destinasi.... Perghhh title, suspen jek ahaks... Tapi jalan yang ade hal la kan.. Nak jalan2 saje tu..bek aku dok umah, lagik pekdah hehehe...

sempat posing lg tuu ihiks...

DESTINASI PERTAMA kami!

p amik duyan kat umah kawan mak aku.. RM20 ade la dalam 20 biji duyan kecik.. Tapi isi dia... bestttt gilerrrrrrrrrr...nyum3x...

Sempat makan kacang dalam perjalanan menuju je destinasi kedua ihiks..
Eh! adik ni tido ke ape ni hehehehe

DESTINASI KEDUA...

Menghantar PC aku yang dah lama rosak.. Disebabkan skang ni aku bz ngan blog cheewaaahhh dan aku nak bertukar ke opis len.. takut la opis len tu takde komputer ke.. ataupun internet ke..so HARUSS dibaiki komputer aku ni kan.. almaklumla Laptop aku dah di konker oleh anak2 darass ku...

DESTINASI KETIGA Hubby p ATM cocok wit ihiks... bukan wit dia tapi wit mak akuuu ihiks..

Sempat lagik PEACE dok dalam keta sambil menantikan abah ihiks..

Wahh bermacam2 aksi si kakak ni.. Mentang2 la dok blakang sowang2.. Eksenn ekkk...

DESTINASI KEEMPAT

P Kuantan Parade... Abahnye melayan anak2 darass ku nak makan tolat..

Ekceli ni tujuan utama hubby aku.. Dah lama dia kepingin nak tuko hp O2 dia kan.. Tanye pendapat aku pastinye aku berleter berjela2 kan... So untuk takmo kasi aku berleter, haruuusss tuko skali hp aku kan muahahahaha...

Galak n gedik giler anak2 darasss ku tika menanti penuh kesabaran akan gelagat hubby ku yang skali nak skali taknak beli hp barunye... Sampai aku dah tak larat nak kawal... Jangan anak2 darasss ku yang gedik lagi comei ni ilang udah... meraunggg aku bebs!!!

Akhirnye... ngan ati yang gumbira walaupun jauh disudut ati betapa resahnye... hubby aku membuat keputusan 'YES I DO'.. eh! hubby aku bukan nak tawen.. silap! silap! hubby aku pun stuju membeli hp tapi dgn syarat...beli hp aku jugak la muahahahahahah....

YES!! YES!! YES!!


0 luvbites: