::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 8, 2008

Beli pampers

Aduhaaaiiii...letihnye lahaii pas nari poco2 petang tu... Ase nak demam jek.. Pampers dak2 ni abis la plak so nak taknak terpaksa la kuar smula nak p beli pampers drang huhuhuhu...

amboiiiii....sakan drang kan bile ibu n abah ajak kuar p jalan2... Sabo je la.. Ibu dah nak putus urat sendi dah ni huhuhu...

wokeh...kiter dah sampai ke Tunas Manja Sg. Isap.. Slalunye aku beli pampers kat Nirwana tapi kat cni murah jugak tau..


ok....dah sambar ape yang diperlukan... so pe lagik.......

My hubby bratur bayo le hehehe....

Muka aku yang nak diserang demam huhuhu... Still leh sengeh n peace tu ihiks..

Balik jek umah dalam kul 9 lebih, trus aku telan obat panadol ni n kroooohhhhhzzzzzz

Hasil tangkapan oleh jurukamera cilik ku si kakak EISYA hehehe


* Camne nak jogging petang esok ni... baru menari poco2 pun dah nak demam ahaks... badan manja, nak wat camne kan ihiks....

1 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Ohh ye ke, itu cite makan kfc tu ari ahad ek. Cehhh mengabihkan tenaga je aku gelak. :-p