::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, July 14, 2008

Kenduri tawen..

Nie adela last kawan bek opis aku tawen.. Ibaratnye dia la penutup majlis tawen antara geng2 kami yang len..Sape geng2 kami tu, nanti aku postkan gambar2 kenangan kitowang ek.. Dulu memang kami rapat, kemana2 terutama time bekpas memang makan bersama.. Aku dan member aku 2 kuntum dan selebihnya kumbang2an hehehe.. Windu saat2 dulu tapi bile masing2 dah berpunya (cam la masa tu aku tak berpunya lagik ahaks) trus dah tak kuar dah tapi persahabatan tetap terjalin hehehe....

Sebelum p, harusss berposing manja lagik kan ihiks... Anak2 terpaksa kutinggalkan dek kerana sebab kazen2 drang nak mai (ecece alasan jek tu ihikss...)
kebetolan sesampainye aku disini...sama plak ngan Lina n family serta En.Khai n wife so join la makan sama2 hehehe...

haaa...nie la rupanye kembar aku.. disebabkan nama yg srupa ngan aku ihiks... Cuma bezanye..blakang dia Qistina tapi aku Qaisya ahaks.....

apsal tinggi ngt tengkolok ko tu dak lee weh...aduhaiii... ilang encem!! kalo tutup sket dahi ko yang luas tu kan encem...smart... tapi lee..ko kena gemukkan badan la...kurus sgt!! angin lagi berisi dr ko wakakakaka... ya ampunnnn lee..............

Sama cantek sama padan kan... Dah lama drang ni berkasih-kasihan.. Pe jua yang terjadi dalam hubungan drang, aku la orang tengahnye shingga membuatkan aku plak migrain memikirkan hal drang.. Tapi alhamdulillah..walaupun terlalu banyak rintangan, dugaan dan cobaan idop dalam hubungan drang dari drang berkasih sampaikan bertunang, Allah tu Maha Adil, jodoh drang tetap utuh..

TAHNIAH aku ucapkan buat ko Lee n Nurul.. Moga kalian terus kekal selamanya dan cepat2 dapat baby... Paling utama kurangkan kemarahan dan kepanasan dalam umahtangga tapi perbanyakkan kelembutan dan kesabaran dalam hubungan kalian.. InsyaAllah umahtangga kalian pasti damai.. Jangan cepat percaya cakap orang dan jangan cepat melatah...

Nasihat kakak kepada adik2 yang disayangi slalu....

0 luvbites: