::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 11, 2008

YES!YES!YES!

Kowang nak tau tak... kul 11.15 tadi aku dapat panggilan dari no opis Kuala Lumpur la kan.. Memula tu cuak gak nak angkat sebab aku memang tak ske kalo orang yang aku tak tau no sape kol aku tapi pk balik, kot2 member aku kan so aku angkat la...

~Hello, Puan Ena (hehehe saje je rasiekan..bg yg tau tu syyhhhhh...)
~Ye saya..
~Saya dari Alaf21
~Hah? (terpanjat bebs!! ingat aku kena panggilan hangit atau kena kantoi je kan hehe)
~Puan memenangi peraduan Aku dan Novel dalam Alaf21... Jadi novel mana yang puan mahukan?
~Erk! Ye ke? (cehhh wat cam tak sangka plak kan ahaks...) Pastinye saya nak novel terbaru 'Sebutlah Namaku'..
~Ok, kalau camtu, puan tunggu novel tersebut sampai ye.. Tahniah ye puan!!!

hoyeeeeeeeeeeeee!!!! hoyeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

tambah koleksi ku...
Inilah gaya ku bersama novel2 kuuuu...

1 luvbites:

Lina said...

Satu buku je hadiahnya, apa kes... mintaklah 5 ke, 10 buah ke, boleh aku pinjam heheheh...