::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, July 21, 2008

Akakku dtg dr KL...

'Akakku datang dari KL..Akakku belikan buah tangan..'(sila nyanyikan seperti 'Bapakku Pulang dari Kota..Bapakku Belikan Kereta' ihiks....)
Alhamdulillah... akhirnya sampai jua akak ku ke umah tratak usang ku ini.. Dan paling sronok family aku juga dah mengenali family akak so takla risau sangatkan.. Yela... asik aku jek bercrite ke mak aku n my hubby tapi drang tak kenal pun akak ni.. mesti dalam ati drang rasa sdikit risau gak kan... Aku ni btol2 ade akak ke..leh percaya ke akak ni ke atau pape kan.. so bile dah kenal ni..alhamdulillah... Anyway, thanx kak sudi datang umah ena... Mintak maaf ek kekurangan layanan..ketidakselesaan tido.. ketidaksedapan makanan ataupun ape jua ye kak... Mintak maaf n thanx k... Cayaaaaaaaaangg akk!! Terutama dak Ana yg kiut miut tu heheheh...

psstttt...encemkan hubby akak.. Akak, nak ngorat leh muahahaha...

Adussss..tula masalahnye anak2 aku bile berada di kelompok owang yang dia tak kenal... Masam n pendiamnye makkk aiiii...susah...susahhh...

Tula dak Ana yang kiut miut yang dok sbelah aku... Tapi anak2 akak yang len pun cantek2 belaka... tengokla mak pak dia kan hehehehe...

3 luvbites:

plus loan said...

Well its nice.


plus loan

gambling online said...

Its ok if the appearance of your blog is not good. The important thing is the topic or the content of your blog.

lottery results said...

This blog could be more exciting if you can create another topic that everyone can relate on.