::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 18, 2008

Pezen novel

Wehh kowang ingat tak entry aku baru2 ni yang aku citer aku menang dalam 'Aku dan Novel' di Alaf21?...Hehehehe balik dari praktis senam poco2, aku tengok ade sumtin atas meja...

Pe ni ek? Cam kenai jek sampulnye... Hehehe alamat opis kena blankkan, utk keselamatan ahaks...

Dengan rakusnye aku membuka...

Wahh!!!!! Novel laaa... Ceeeeehhhh wat2 terkejut walhal awal2 aku dah tau dan sentiasa menantikan ketibaan novel tersebut ahaks...

Siap ade 'surat cinta' lagik...

Ye! Ye! save RM18!!! Novel terbaru... Ye!! Ye!! Sape nak pinjam, sehari RM5, amacam?
muahahahaha...


Tima acih wat ALAF21 kerana memilih saya...
Ececece ayat... ihiks..
PEACEEE!!! tak lupa trademark tu...

Pssttttt.. leh tak aku anto gambar ni ke peraduan tu lagik? Bleh menang lagik kan ihiks..



1 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

apa kes tutup nama ofis je, pejabat suk pahang, wisma sri pahang nampak gak... buang karan heheheh...