::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 18, 2008

Jemput kentang

Wahh sonokkan ade bibik ni... bangun2 tido dah ade sarapan ahaks...
Soo kowanggg masakan utk arini adalah JEMPUT KENTANG sebab dalam tu ade kentang jek kan ihiks... Walaupun sempoi tapi besttt..... Pe la ramuan yang bibik aku ni letak ek gegegegege...

Nie la jemput kentangnya... sila terliurkan diri anda ahaks..

Haa.. nie plak cicahnye... Sos Thai.... Nyum3x...

Amboii...ayunye hubby aku makan..

Aku tak makan makanan minyak awal pagi ni.. On diet kan...

So aku makan anggur jek.. Omputihnye cakap grape ngehngehngeh...
Poyoss la akuu!!! Percayala ngat kowang ngan aku.... Walhal aku dah melantak 3 ketul dah muahahaha..
Tak bleh banyak2, nanti kul 9.00pagi aku nak makan lagik kan ihiks...





2 luvbites:

Anonymous said...

Interesting topics could give you more visitors to your site. So Keep up the good work.

Anonymous said...

that's really cute..wish i had one too.