::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 11, 2008

Aku yang kebosanan

Niela dia muka yang kebosanan yang amat sangat dek kerana pc rosak huhuhuhu.. Tuluuuuunnnnn!!!!!!!!!!!!... Pc rosak disebabkan terlalu banyak virus huwaaaaaaa tapi kan.. virus tu bukannye datang dari internet tau tapi dari pendrive.. Bile aku suh dak IT cek pendrive aku, takde plak ditemui virus2 yang ampeh tu.. Dari mana datangnye virus tu ek ermmmmmm.. Psssttt... aku ase kan.. dari MMC aku la huhuhu salah aku ni..salah aku ni... Adehhh kalo bos tau, memang mampossssss aku gegegegegege tuluuuunnn superman..spiderman..plastikman... heman.... huhuhuhu..

aduhhhh...masing-masing bz ngan kejenya dan aku? bz menempel di pc owang huhuhuhu...

tau tak nape tangan, leher, kepala malah badan aku senget sebelah sana?
sebaaaaaabbb... aku tompang pc jiran sbelah aku hahahaha.. aku suh dia wat keje len yang tidak menggunakan komputer... aci tak? dulikkkkkkkkkkkk

niela jiran aku... mujur dia baik..cantekkk...sopan santun (puji2 ni sebab pinjam pc dia kan ahaks)

mak aii Mie, dah cam kamben plak ko buat camtu wakakaka... dak ni sesuka ati dia jek masuk opis larangan aku ni... mujur CC okey..kalo idak kena halau la ko dak mie wehhh ekekekeke

senyum sket bang!! sakit mata ye....cian dier... Sejak peristiwa OT, kotak sore dia dah disimpan jauh2 dalam tekak dia.. windu plak ngan galak gatei dia dan ketawanya.. kembalila smula abanggg kuusss yang reneekkk huhuhuhu...
Pulangkan soremu itewwwwwwwwwwwwwwwwww...Pulangkaaaaannnnnn
(wah over plak aku ni ihiks...)

Tepat jam 3.50petang, ye!ye!ye! pc aku dah sampai...dah siap!!!!
ye!ye!ye~ PEACE BEBEH!!!
Masa pc rosak, aku telah bertukar ke tugas baru iaitu menjadi operator telefon walhal sebelum ni tak kose aku ni nak mengangkat tepon, malas yg amat ihiks.. So arini sesape saje dengar sore aku pasti cam terkejut jek n tertanya2 sape sebab aku melunakkan sore ku yg sedia merdu ni muahahahaha.. Tapi pas pc aku elok, otomatik tak kose la aku nk layan tepon kan.. So Aini, amik balik tugas ko yang hakiki ini ihiks...

0 luvbites: