::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 18, 2008

Sebenier...

Tengah aku on kol, tetiba Lina PA pangey suh pilih sebenier dari Bos.. Aku tak taula plak bos p mana tapi dah orang kasi sooo pe lagikkk tibaaaaaiii jek la ihiks... TIMA KASIH YE BOS!!! Lenkali beli la lagik sebenier utk staff2 ni.. Jangan kodokuit ngat, tak bek muahahaha..

Ekceli dia ade 3 jenis (itu yg Lina bawak la).. Yang mana cantek kowang?

So aku pilihla yang ni!!!!
CUTE tak weh...? cute tak? cute cam aku kan muahahaha...
Heppppp aris!!! jangan jeles ek :P

Bila di pk..di pk..di pk..di pk.. bape banyak pk daaaaaa...
Trus aku dapat idea nak letak mana mende ni..
Yelaaa..kalo dibiarkan dalam plastik, mau aku dah tak ingat esok lusa aku letak mana kan...

Tadaaaaaaaaa.....
Comei tak aku letak kat cni ihiks....

0 luvbites: