::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 11, 2008

Berkhemah di Sg Lembing...


Kowang nak tau... ni la kali pertama n kali terakhir aku berkhemah hehehe.. Tak penah hayat aku berkhemah tapi ntah nape kali ni aku stuju nak pergi berkhemah.. Mayb ade sumone spesel kot tu yang buat aku rela p ahaks.. Sapa tu? sapa tu???? B iggykan ek ihiks....

Kitaorang p nek trak tentera.. Mujur aku dah biasa nek trak sebab masa kecik dulu aku sekolah tentera kan hehehe...
Inikah sumone spesel itu? oh tidak!!! disini aku bergaduh sakan dengan dia, pasai ape? Itu antara aku, KAU dan dia jek tau? Sape KAU? Aku pun tak tau ahaks....

Lina, sila bukak luas mata anda dan teka sapekah gerangan jejaka serba biru ini ahaks....

Bestkan... Sampai atas batu tu drang pergi.. Aku setakat tepi2 tu jela.. Tak pandai berenang jangan cari bala... Rindu plak waktu camping tu tapi huhuhu takmo la..serik kena geget lintah kat kaki... Spray kat kaki pun tak menjadik pape..lintah lagi ske ade la huhuhu...Abis darah den...

1 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Eh betul ke apa yang aku nampak? Jejaka baju biru tu, apasal kecikkk... je pemandangan aku tengok kuangkuangkuang! Tu zaman muda-muda dulu, belia remaja la ek.