::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 15, 2008

Keje Hotel

Wahhh mood kenangan aku ditika ni so mintak maaf la kalo sume gambar2 yang kuar, sume gambar2 lama aku kan... Nak imbas kembali kenangan2 yang satu tika dulu penah singgah dalam idopku...chewaaaaaaaaaahhh...


Kowang nak tau tak, aku penah jadi waitress di Cherating Holiday Villa tapi aku takmo la tunjuk gambar2 ditika tu sebab huhuhuhu truk sgt ghupa aku ahaks... So aku tunjuk tika aku keje di Hotel MS Garden di pastry department... Best giler pengalaman keje kat sini dan memang aku ske bahagian pastry ni.. Banyak idea dan kekreatifan sendiri kita bleh buat utk pelbagaikan bentuk2 roti, kek, puding maupun biskut.. Tapi makin lama aku jadi fedup, bukan kerana kejenya tapi kerana orang2nya.. Ntahla, mayb masa tu jiwa remaja, ati cepat panas.. Kat situ terlalu banyak kenangan indah dan salah satu yang paling indah dan manis, hehehe kat sini la aku start kenal hubby aku skang ni... Lamakan hubungan kitaorang bertahan...11 tahun gitu ihiks... Ramai staff2 otel tu kalo terjumpa kitaowang, mesti terkejut cuz tak sangka..dari bujang sampai dah ade 2 anak kan heheheh...

Satu tika dulu, ni la geng2 aku yang paling best!!! Terlalu besttt!! Tengokla gelak tawa kitaorang... bagaikan pastry tu kitaorang yang punye ahaks....

Masa ni besday aku... Tu ekceli bukan kek aku... kalo btol kek aku tu mau org kata aku ade affair ngan ketua chef kat situ ahaks...grand punye sambutan.. Tu kek tempahan utk wedding so aku ni eksen2 je la nak potong kan tapi tak sangka plak ade yang pekenakan aku... Tgk atas kepala aku tu, ampeh tol!!! abis baju n tudung aku masa tu dicurah air oren.. Mujur masa tu syif aku dah abis... Memang nak kena tol!!!

Nie kawan rapat aku, namanye Nona.. Kalo aku, Nora n Nona (3N) ihiks.. dok sama aduhaiii bagai nak runtuh bangunan..pe taknye..kroje asik ketawaaaaa jekkk... tu pasai badan kami tak penah surut ekekeekke..


Kowang tengok!!! bile dah ketawa..masyaAllah... aku yang tgh snap gambar drang pun turut ketawa... windunye lahaaaiii..

Aku windu kan kowang sob!sob!sob! Nona, mana ko? Dah lama lost kontek ngan ko sob!sob!sob! Ko sihat tak? Ko watpe skang ni? Ko katne? huwaaaaaaaaaaaaaaaaa... Btol2 aku windukan saat2 gelak tawa riang bersama kalian.. Aku dah lama tak ase akan keriangan tu.. Jom kiter wat gathering nak.. Gathering bagi member2 yang kuat ketawa nak?


0 luvbites: