::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 1, 2008

Kazenku...



encem tak kazen aku... ghupa cam cina kan...

tapi encem lagik laki aku kan ahaks... nak interprem gak tu ihiks...

ekceli aku juz nk btau, kazen aku dtg semalam kat umah... Baru balik dr anto gelpren dia ke Terengganu masuk U... Dia datang ngan bakal mentua dia ihiks.. Kazen aku ni muda lagik, petah lagi awek dia tapi biasala anak2 muda zaman skang ni kan..kalo dh sayang sluruh plusuk dunia di ikutnye.. Bagi orang lama cam mak aku, dia tak bape stuju dengan cara anak2 muda zaman skang.. Mulala dia pk len kata kazen aku kena buat dek org la... Ape la... Ini laaa... Itu la... So aku ase cam tak stuju jek.. Tapi bila dicakap dia tetap ngan pendirian dia..so aku ase better jek aku diamkan diri kan... Kang tak pasai2 kerana kaber adik kazen sdiri, aku plak gado ngan mak aku ahaks...

haaaa.. tula dia disebalik badan Eisya, bakal mentua kazen aku heheheh.. Takleh amik btol2, nanti dia ingat aku wat ape plak ihiks...

EH!!! ni sape amik gambar sape ni.. selingan iklan hehehe...

0 luvbites: