::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 31, 2008

Layan Pemandangan

Layan pemandangan2 di Swiss Garden Hotel.. Aku dok kat Apartment so tak nampak la pemandangan2 ni.. Yang nampak hanyalah padang Golf beserta anak2 monyet yang berkeliaran huhuhu eh! tak lupa jugak lalat2 yang berterbangan uhuks...
Lawo kan kolam mandi dia....
Haaa... ni sume menunjukkan pemandangan ke Pulau Pangkor..
Dekat je kan..
Tgk je la dekat, kalo brenang tu mau suku jalan dah mati ihiks....

ni plak kolam yang penuh ngan ikan..
Dari sekecik2 ikan hinggalah sebesar2 ikan...
Nak close up, gambar cam bergetar la plak ihiks..

So layaaaaaaaaaaaannn je la ekkkkk

1 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Seb baik pemandangan lawo ye tak. Hehe tengok pulau yang penuh kenangan tu ke hehehe.