::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 30, 2008

Makan satey nyum3x

Ermm dah lama tak makan satey... Mak aku plak cam tetau jek anak tunggal dia ni tingin makan satey.. dia ajak kitaorang makan satey kat Satay Zul so pe lagik, laju jek la keta meluncur kan hehehe...

semasa mengorder... sempat lagik aku ngn Adik berposing ihiks...

Yang kami order 'Satay Daging n Ayam 20 cucuk' nyum3x.. manis btol daging dia..besttt...

Satay Perut 10 cucuk hanya untuk mak aku...

Nasi impit dan kuah satey...

Ni namanye Mee Bakso... Bibik aku yang makan..

Air biasa jek... tapi menyelerakan sluurrppppp...

H
ehehe tengah makan pun leh berposing lagik ihiks...

Ni kalo tak nama Si Adik Eiqa, memang tak SAH kalo takde mende yg berlaku.. Ade jek la dia ni... Soo notyyyyyy but cute hehehe

Sape paling cute makan satey ngehngehngeh





1 luvbites:

Ayen said...

sepatutnye mase gigit sate tu kontrollaa ckit idung tu jgn nmpak sgt..tut..nye.Hahaha...