::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 9, 2008

Cekeding vs Chubby....

Ihiks... disebabkan my hubby ni ckeding owangnye so dia terpaksa mengambil makanan2 tambahan bagi menambahkan berat badannye yg skeping tu agar tidak senang ditiup angin hahahah ya ampunnnnnnnn B ihiks...

nampak tak pe yang dibelinye tu... sat ek nk wat close up lagik..

Nie la dia GainEight... Hubby aku kata minum ni memang mujarab n aku pun nampak keberkesanannya tapi biasala....hubby aku ni hangat2 taik kamben... Bila dah ok sket trus benti... Pastu bile kuwus smula, mula la nak makan smula tapi liat nak mulakannya... Aku harap kali ni biarla dia maintain nek badan dia tapi jangan la sampai terlalu gemukkan dan aku maintain ngn kerenekan aku heheheh


Kiranye aku dalam proses menguruskan badan n mencari berat yg ideal ngan tubuh badan aku dan hubby aku plak menambahkan berat badan hehehe... Wat masa ni akunye taktik juz makan makanan berat cam nasi skali shari jek... Memula tu nek pinau gak mata n kepala ni cuz sakit tak cukup makan nasi ihiks tapi lama2 dah ok...dah terbiasa hehehe...

okla kan, at least aku dah leh tronkan berat badan aku sebanyak 10kg tau heheheh... Nak tron lg 10kg mak aiiiiii nak mati asenya huhuhuhu... Tolong wehhhh cara pe lg yg bleh tronkan berat badan ngn cepatttttt uhuks...


CHAIYOKKK!!!! CHAIYOKKK!!!!!

0 luvbites: