::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 8, 2008

Tarian Poco-Poco

Kat opis aku ade wat Tarian Poco-Poco bagi kaum pompuan je la kan... Aku yang keras lagi ganaih ni ntah camne ase nak masuk plak tarian ni.. Bukan pe, saje nk ilangkan tensen kan.. So dengan semangat berkobar2 nye aku masukla tarian ni...

haaa tula rupanye cara2 menari poco2... Semput nyawa dibuatnye.. Sape yang tak bawak baju tu, pakai je la baju yang dah ade sarung kat badan tu ihiks.. Bagi yang tak bawak kasutttt... pakai la slipar cam aku ni ha ahaksss...

Kenapa muka aku takde dalam tu? hahaha tak kose aku nak tepek muka aku.. Malu sioootttt... So layanla video member2 aku yang menari poco2 je ni ek.. Alaaa sama jugak..ibarat aku gak yg menari tu ahaks....

video

video

video

video


layaaaaaaaaaaaaaaannn...zaaaaaaaaaaaaaaaaassss

0 luvbites: