::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, September 2, 2008

Sakitnye atiiiiiiiiiiiii

Masya Allah..betak klubinye tenet aku kat umah...
Puas aku nak upload gambo2 aku ni but still kenot huhuhu
sampai aku dah kecikkan sizenya masih takleh..
upanye kena upload satu persatu
adeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh....
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..
brubah jadi PEPAYA la camni huh!!!!
aku ni dah la kurang kesabaran..wat plak dugaan2 camni kan..
camne ni weh...nak truskan atau tak ni...
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....
takleh jadik ni...takleh jadikkkkkk
sooo... aku sambung 4hb je la ek...
bawak2 bersabar key ekekekeke
Weh doakan aku berjaya PTK kali ni k..
Satu lagi, BESDAY AKU 4HB SEPTEMBER BERSAMAAN ARI KHAMIS..
so sape yang sayang aku tu...silakan bagi n poskan aku pezen di alamatttt..................
erk! kowang mintak baru aku kasi ek hehehehe
wehhh aku nak pezennn
penutup umo 20an aku ni...
merayu ni huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 luvbites:

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

ape ni mintak2 hadiah dgn orang ni... :-p