::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, September 4, 2008

Pasar Ramadhan



Nie la rupanye Pasar Ramadhan kat pokok buluh...
Ramaikan orang...
Pe yang aku nak beli ek...

Ok dah dapat!
'Kak, donut 2hengget'
Bukan utk aku tau..
Tu peberet si Kakak n Adik...
(Balik umah mak aiii...keraih nak mamposss dianye donut... guna tepung ape ntah le... putunnn stim nak makan huh!)
Ni aku nye...
nyum..nyum..nyum..
sabaq ek kowang...
jangan sampai batai poser plak tengok ayam panggang ni ekkk
(balik tu tak cukup daaaaaaa... balik ni nak beli byk sket la...
RM1 je wehhh...memang kecik tapi okla kan)

pe la hubby aku nak beli tu..
dari tadi dok tinjau2...

Lorrr....
alik2 dia nak beli kuih bakar jek..
caiiiiiitttttt...
beria tawaf sampai 2x huh!

ermm tingin makan lompat tikam....
Susah tau skang cari lompat tikam yang sama banyak puteh n ijaunye...
slalunye tak balanced pun..
so nampak yang ni trusla belikan..
(balik umah, masyaAlllahhhhh indah rupa dari rasa..
dah la lembik... tak sedap..tawar walaupun isi kuah...
pagi tu memasing cret bret... mujur aku makan suku jek...)

Ni la masalahnye bile musim poser...
ade jek tak kena kan..
tapi nak buat kuih mana smpat huhuhuhu
terpaksala camni huuuuuuuuuuuuu



3 luvbites:

Ayen said...

kah..kah..kah..kelako,kelako,kah..kah..kah..kah..kelakoooooo...

Ayen said...

cret bret...kelako,kah..kah..kah..

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

pesal laki ko gelak tak ingat donia tu... die tak kene cirit birit ke...