::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, September 2, 2008

Jom lepas anak2 penyu..

Saat-saat yang ditunggu akhirnye tibaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

meh tgk anak2 penyu wehhh


Cute kan....
nonet jek ihiks...

Aksi2 dak skolah hubby dapat sorang sekor anak penyu utk dilepaskan...
Sape yang nak merasa pegang anak penyu, leh la berbaris..
Aku? hehehe tak kose nyah...
Aku kan penggeli ahaks...

Kaum istri dan anak2 memberi sokongan padu untuk suaminye melepaskan anak2 penyu muahahahah
ERK! Suami aku takde... Suami aku pun penakot cam aku jugak wakakakak
So aku stakat bg sokongan pada suami orang dan dak2 skolah ni je la ekekeke

Yeah..
Nila salah sorang peserta yang berpeluang melepaskan anak penyu ke laut...
Wahhh senyum sakan dia ek...

Ok kowanggg....
1.............2.................3....................
ok lepaaaaaasssssssssssssss...
Wahh terkedek2 anak2 penyu tu ke laut..
Tapi sian kan... ntah idop atau mati drang dalam sana kan..
Ikutkan kena lepas pas matahari terbenam tapi dek kerana letih dah menantinya so drang bagi kitaowang lepaskan sblom matahari terbenam lagi walhal kat dalam laut tu ikan2 besar dah sedia menantikan anak2 penyu ni utk dibaham kan huhuhu..
Cian plak..
Ase nak bawak balik sekor..
Aduhaii... rugi plak aku tak cilok sekor...

Nie la dia nasib anak penyu yang dilepaskan oleh Abg Min...
Nasib yang mereng sebab sblom dilepaskan tlalu banyak cahaya flash ke arahnye ekekeke
so jalan pun tak btol bile dilepaskan...
terhuyung hayang..terkedek sana sini ekekekekek
sama ngan tuan dia yg melepaskannye tu wakakakakaka
Ya Ampun Abg Minnnnnnnnnnn..........


1 luvbites:

atty's said...

kiutnya..anak2 penyu ituh