::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, October 31, 2008

Aku tertewas dengannya....

Poyo jek title aku kan...
Ekceli aku tewas ngan sup tulang n ayam BBQ ni...
Kan siang tadi aku dah pulun kaw2 satey n macam2 lagik kat umah Nora, ni aku pulun plak nasi + sup tulang + ayam BBQ ekekeke tapi ngan kuantiti sdikit jek.. Tak tergerak pun penimbang aku tu cheeewaaaahhhh yo yo o jek....

Tgk! bukan aku jek yg teruja, dak ni sampai atas meja makan ayam ekekeke

hepi muka aku dpt langgar pantang malam tu...
hubby aku pun dok jeling jek ekekeke

masa aku mai tak bape ramai lg yg dtg...
kiranye aku org firstla so tak perlu nak rebut2..
slalunye kitaorang org last mai tp kali ni bleh awal plak

Kakak tak brape selera sebab dia tak bape sihat...
takpela, at least leh tron gak berat badan dia kan ekekekek


Adehhh kalo aku branak rapat, begini gamaknye hubby aku kan.. Makin kurus la lagik dia hehehehe

4 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. ingatkan tertewas kerana pe.. rupanya melanggar pantang erk.. emm tak pe ler.. sian kat laki ko kan.. makin kurus.. sib baik baru dua.. kalau 3 4 ntah camner ntah..

Lina said...

hahaha langgar pantang ape ko tu pantang nampak ekekeke...

Suki Cida said...

tu la... macam mana nak tahan makan ni yek ena... kita sama dengan je dengan awak ni... erm... iman tak kuat ar! :(

Ena said...

cute
aku ngan laki aku skang ni tgh usaha ygmana laki aku nak gemuk dan aku nak kurus.. so ko ase kitaorg berjaya tak ekekeke

lina
ampeh ko! mana de.. kalo pantang nampak pun ngan kuantiti yg sket tau :P

suki
alaaa setara awk punye body tu masih bleh diselamatkan lagik.. nak kurus camne lagi suki ekekeke