::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, October 7, 2008

Karaoke d' pagi raya

Adehhhh
Orang pagi raya tunggu owang datang atau kiter dok ziarah owang mintak ampun dan maaf..
Bagi hubby aku ni plak, dia p melalak ngan sore yang bak buluh yang tak windu2, buluh yang kopak sana sini tu huhuhuhu adeh la...

Kakak dan Adik yang kebosanan mendengar sore Abahnye tapi terpaksa gak menadahkan tingernye wakakakak

Eiiiiiiyeeeeeeeeeeeeeeeee...
NOT GUD!!!!!
Tak best langsungggg!!!
Iyaaaarkkkkkkkkkkkk
wakakakakkaka larikkkkkkkkkkkkk..............



4 luvbites:

Ayen said...

hahaha...

Suki Cida said...

padan la hujan kat klang... nak jalan pi balik kampung pun hujan... ada org panggil ruponya... kuikuikui

suka muka kakak dengan adik... macam nak cepat bla je... hahah

CuTeMiUt78 said...

ha..hah..hah.. org pagi raya.. g beraya.. laki ko blh berkaraoke kat umah.. sian bebudak tu.. boring je..

Ena said...

tau takpe cute..
layan kan je la Abah drang tu ekekekek