::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, October 9, 2008

Titian keding


Kowang pasti tau n dapat agak nape aku letak tajuk entry 'Titian Keding'
Sebabnye anak2 dara aku skang ni tengah wat aksi meniti titian keding dgn ertikata yang len kaki hubby aku yang keding dijadikan titian dorang wakakakakak
Ya ampun B, jangan mareeeeeee wakakakkaa

Setara Adik tu leh tahan lagi... ni Kakak yang menitinya, masyaAllahh...
Dalam keding2 kaki hubby aku, mujur gak leh tahan dgn keberatan Kakak tu hahahah
terbukti my hubby kuat gak kan walaupun keding ngehngehngeh (pndai amik ati tu walhal dah abis kutuk muahahaha)


6 luvbites:

Lina said...

keding2 pun anak dah 2 dah oppsss... larikkkkk...

lie_nurulz said...

keding bukan sebarang keding tu kak na..kuar gak 2owang tuh..aiyarrkk..!!

geli hati tgk gelagat anak2 kak na tu..shomey2 belaka..

Ayen said...

cube bace elok2 komen2 kat atas tu,hahaha...

Ena said...

hahahahah
ampehhhh
sume geng hubby aku ek..
takmo kawan!

~takde ibunye takle jadik gak tau bwekkkk

PerantauSepi1306 said...

hihihi.. sib baik ada anak dara, leh gak suh pijak2 kaki yek ;D

Ena said...

tu bukan proses pijak maupun urut perantausepi tp tu nak meniti dr ujung jari kaki sampai ke pinggang bapaknye hahahaha