::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, October 30, 2008

Tapak Rumahku



Kowang..tu la tapak aku nak wat umah nanti...
Dah diupah clearkan kawasan..
Pastu nanti nak tambah tanah sket...nak tinggikan umah..
Ntah! aku pun taktau prosesnya camne... yang aku tau wat pinjaman jek..
Pape cadangan mak n suami aku utarakan jek heheheh

ADUN n anak2 nye melawat kawasan ekekekeke


Aku? lepak jek... malas le nak tengok..
Kalo dah siap best la gak tgk kan...kan...kan


Haa ni la Pakcik Man..
Dia la handle n wat sume tang tanah n rumah aku pun nanti dia yang binakan...
Kiranye aku upahla..
Pakcik Man ni dah banyak tolong mak aku...
Ade pape ke ni haaaaa ekekekeke
Jiran aku pun gelar dia 'boipren mak aku' ekekekeke

Tak sabar rasanye nak tunggu umah dibina tapi pelan pun tak deco lagik ahaks..
Camne nak cari contoh ek...
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

5 luvbites:

Lina said...

wahhh nak wat umah ek... tapak umah ko tu kat kawasan mane ek... anak sedara kerol ada pelan umah kalo ko berminat... aku ngan kerol dah cop dah 1 pelan tu nak wat umah kat tanah kitorang... klu berminat bgtau nanti bole tunjuk pelan tu...

atty's said...

tak sabar nak tgk umah baru ko ena

Suki Cida said...

wahhak buat umah ke? kawasan macam tu, tapak boleh buat bunglo ooo ena...

CuTeMiUt78 said...

wah..ko sama ler ngan aku na.. aku pun tgh pelan nak buat rumah..kat tanah belakang rumah pusaka abg aku yg aku duk skarang ni.. tak sabo kan rasanya nak buat rumah ni..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kandaaaaaaaaa.....
nanti wat umah baru..
jangan lupa buatkan sekali bilik khas utk dinda ek

hehhehehhe

kasi letak ekon....sejuk sket

muehehhehehe