::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, October 7, 2008

Fuhhhhhhh legaaaaaa...

Tengah asyik chat ngan kowang kan... tetiba aku ase tak sedap badan...
aku pun segera menuju ke Dr.Tan..
Tengok2 bilik yang aku ske tu tutup rapat..
Aku pun konpius, ade org ke idak..
Aku pulas2 gak tombol tu..
PELIK! kalo konci mesti tak leh pulas kan..ni leh pulas plak
so aku pulas lagi ke kiri ke kanan...
takleh gak... pastu br la dgn org kat dalam tu bukak air wakakakaka
ampehhh!! ade org upanye...
Aku kembali ke tempat ku..
ke hulur ke hilir agar dapat menyelesakan 'dia' agar bertenang dan bersabar..

aku dah tak tahan ni...camne ni weh..tuluuuuuunnnnnnnnnnnn
emergencyyyyyyyyyyyyyyyyyy
aku p balik... tunggu tak smpai 2minit, akhirnye penantian berakhir...
Ceh!! upanye kazen aku daaa dalam tu..
'SYOHHHHHH!!!! aku nak yak plak'
wakakakak slambe jek kan...
haruman dia yg blom abis lg disedut udara luar masih ade...
ahhh dulik la...aku dh tak tahan..
kaber..kaber...jgn bg org luar dgr...
susah wooooooo kalo nak wat kalis bunyi ni...
kowang pndai wat tak?
muahahahahhaha
akhirnye
fuuuuhhhhhhhhhh legaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wakakakakakaka
luahan ati kali ni amat kotor wakakakakak
nasib kowang la kan..
sape suh baca :P

4 luvbites:

Suki Cida said...

bencik kalau penyakit sakit perut ni,kan?! alamak macam nak putus nyawa... kuikuikui... lagi2 kalau drive tempat jam... wahhhh rasa nak naik je atas kereta2 org...hahahah

Ena said...

wakakaka ampeh...
ena penah kena dalam bas..
gilerr woooo...
abissshhh belaka wakakaka
heppp tu masa umo belasan lg tau muahahah

PerantauSepi1306 said...

aiyokkkkk... tadik baru kena jugak.. memang tak leh kaber line ;p

Ena said...

wakakakakaka
adoiiii ena faham saat dan tika takleh kaber line tu perantausepi ahaksss