::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, October 17, 2008

Jamuan Raya Opis (Psediaan)

Arini jamuan raya kat opis aku...
Takde sponsor tapi kutip antara sendiri..
Bagi seksyen aku, kitaowang sponsor Nasi Minyak..
Aku pun tak tau rupa camne nasi minyak tu yang aku tau bayo jek bahagian aku heheheh
Tapi alhamdulillah la sebab dah lama aku tak ase jamuan raya..
Slama keje kat sini asenya dalam 2..3x jek jamuan raya...
Ampeh kan opis aku uhukss...

So disebabkan seksyen kitaorang ni jenis takle campo owang dan mayb pasni akan disisihkan disebabkan sikap bos kami, aku yang berat tulang ni kenala meringankan badan menjenguk2 kat dapo ape yang perlu aku bantu kan...
Sesampaikan dapo, amboiii ajin tol owang tu wat keje...
Tak toleh kiri kanan lagik, berpeluh2 kat idong tu ekekek
Aku nak masuk pun dah tak muat so tengok je la kan..
Dapo ni bukan besar ngat, len la dapo umah kan ihiks

Sempat lagik aku inteprem tu tapi gelap la plak huhuhu
Dalam dok tengok2 tu, ade satu keje yang blom wat lagik so disebabkan aku yang dok terjenguk kat situ so aku ditugaskan wat keje tu la...
Fuhhhhhh dahla bahye...susah plak keje ni..
Takde owang brani nak buat wehhh
Sumer takut panas n melekit...

Haaa ni la kejenye...
Tokang wat air teh o ekekeke
Susahla kan..Panas sebab guna air panas..melekit sebab guna gula ekekeke
Okla tu kan, atleast aku wat keje gak kan :P



Kecoh, semak, busy dan sempit bile nak sediakan makanan tapi owang tu rajin giler.... Dah abis potong nasi impit, potong buah plak.. Dah abis potong buah, potong kek plak...

Best kan nampak kek coklat ni nyum..nyum..nyum...

Disebabkan nampak best so pe lagik, takkan tokang potong n penemannye tak dapat merasa kan.. So meh kiter merasa duluuu
Hmmm bestnyeeeeeeeee heheheeh


2 luvbites:

Lina said...

naper kat jamuan raya opis ko aku ader ek... enterprame je ek... blogger lar katakan ahakksss... mmg nampak keterajinan aku hehehe...

Ena said...

wakakak
aku faham nape ko ajin...
aku faham sesangat...
sebab ko nak ase dulu kan...
bek ngaku! bek ngaku! muahahaha