::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, October 20, 2008

Nasi Sup

Hehehehe
Disebabkan prot aku kosong (erk! kosong ke? bukan aku dh melantak ke pg tadik kat jamuan raya opis aku ekekekek)
Sebenarnye aku terliur akan Sup Tulang tu kan so amikla sejemput nasi n sket telo ekekek
Tu pun pinjam mangkuk anak aku kononnye takmo bg amik banyakla kan ekekeke

Close up sket...
Sedapkan...nasi berkuahkan sup...
isi kuah tu sampai banjir nyum..nyum..nyum..

Muka tengah mereng ekekekek
Jemput makan

Ekceli malam ni ade jemputan kenduri depan umah aku, drang wat tahlil aku ase tapi aku tak itod la sebab aku migrain kan jadi anak2 aku wakilkan aku ikut Mak Toknye ekekek.. Hubby aku petang tadi dh jenguk kat sana btau takle hadirkan diri sebab malam ni dia pun ade jamuan raya anjuran skolah dia wat kat hotel so tinggalla aku ngan Bibik..


3 luvbites:

Suki Cida said...

lagi sedap ada sambal belacannnn.... wahhh sedapppp

Ena said...

erk!!
ske sambal belacan ek..
huhuhu kiter takle nanti berlobang idongggg...
resdungggg huhuhuhu

PerantauSepi1306 said...

aiyohhh migrain mama sup tulang ka??? perhhhh cam rasa nak makan nasik sop lak ari ni... ;p