::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, October 13, 2008

Besday gurl

Pagi2 Sabtu tu kitaowang siap2 nak balik ke Temerloh sebab kazen aku jemput untuk ke majlis harijadi anak dia...
Semalam aku dah beli awal2 pezen utk anak dia..
Adehh lupa la plak aku nak snap pe yang aku belikan..
Tapi bebudak biasala, mestila mainan...
Muka Adik biler baru2 sampai..
Biasala anak2 aku ni, selagi tak panas, selagi tu la dok berkepit ngan aku ngan hubby tapi kalo dah panas, ajak balik pun takmo...

Ekceli majlis ni 4 in 1
~Majlis Naik Umah
~Majlis Hari Raya
~Majlis Tahlil
~Majlis Harijadi

Drang wat buffet tapi mak sdara aku yang masak..
Menunya nasi minyak n meehoon..
Masa ni prot aku tak brape sedap so makan pun 2..3 suap jek..
Takde slera langsungg

Kek yang terhidang..
Nampak sedap tapi not my taste ekekeke
Bukan nak berlagak tapi aku memang takle kek dari Secret Recipies punye... ntah bg aku rasanye len sket... aku lbh ske makan kek biasa tu jek..
Okla tu kan, takla my hubby tu rabak poket tiapkali kalo aku tingin makan kek kan ekekeke

Nie plak goodies utk tetamu kanak2 yang datang..
Ade gak wit raya RM1 dalam tu tau

Nie la dia besday gurlnye....

2 luvbites:

atty's said...

cute birthday girlnya

Suki Cida said...

bengangkan kalau ada majlis perut tak sedap... mengadassss cida paling tak suke kalau itu terjadi!!! dah banyak kali tau... ambik bau je... sedih...sob...sob