::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, October 20, 2008

Umah terbuka iparku

Wahhh siap pasang canopy lagik umah terbuka abang ipar aku ni...
Mesti banyak dapat rezeki lebih ni ekekeke
Aku pilih dok dalam umah, malas la nak dok luar tu ekekek

Sesampai sini otomatik kepala aku dah okey..
Wahhh nampak ngat sakit kat umah mentua sebab malas p kenduri ekekek
Nasibla kan, bukan aku pinta nak sakit atau tak...

Aku pekena cendol
Huhuhu ikutkan sedap tapi ntah tekak aku ase cam tak bape best...

Epinye aku dapat makan satey..
Adehhh sateyyyyyy lagikkkkkkk!!!!
Tak bosan ke aku?
Hehehe ntah! musim satey kot ekekek

Kusyuk Kakak makan cendol..
Adik plak kunyah ais batu..
Dan aku...prabihkan satey2 yang ade di depan aku itew ngehngehngeh...



3 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. ko ni lawak ler.. mula2 tak larat.. skali tgk satey..wah terus segar bugar erk..

Lina said...

nampak sgt ko ni nak ngelak dr g kenduri hahaha... bile umah terbuka ko segar lak... tp xpe aku paham keadaan ko bukan ko nak saje2 kan...

Ena said...

hahahaha
wehhh mana aku tau kan
mayb sebab nampak satey trus aku sihat kot muahahaha