::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, October 17, 2008

Jamuan Raya Pejabat Kewangan

Disebabkan opis aku ade beberapa kerat jek staff so kitaowang kena bergilir2 la nak p bekpas kan...
Arini save budget sebab ade opis wat jamuan ari raya kan...
Alhamdulillahhhh...syukran..syukran ekekeke

Akhir2 ni aku ske ngat makan Nasi Minyak, aku pun tak tau nape ihiks tapi tak abis pun sebab takde slera... Mujur owang tak marah sebab membazirkan ihiks..

Satey dalam 5...6 cocok tak silap aku..
Bukan aku yang amik, tapi kawan aku yang amik..
Aku makan 2 cocok jek...

Air sirap... Rela ketepikan air teh tarik disebabkan nak minum air sejuk ihikss

Ramai gak owang sampai kitaowang nak p n masuk jamuan ni pun segan giler...
Aku tolak ko, ko tolak aku, aku suh ko..ko suh aku tapi akhirnye sama2 gak melangkah ekeke
Almaklumla selama ni aku keje n p mana2 jamuan ngan owang2 veteran belaka so tak segan mana cuz drang kenai sume owang, kali ni aku plak yang veteran dari kawan aku ni kan so nak taknak terpaksala wat biasakan diri huhuhu

Kami yang pemalu yang amat sehinggakan pas makan leh blah camtu jek, lupa nak angkat skali pinggan n gelas yang kitaowang makan tu wakakakaka
Pemalas nye anak/mak dara wakakakaka...
Ya ampun bukkk...kami bukan pemalas..
Niat di ati nak bangun menambah air dan mengerling menu2 yang len tapi bila dah kuar tu tetiba ase segan makin menebal, so nak taknak blah jek la..
Tu pun nak blah tu pun masing2 persoal nak salam owang tak wakakakaka
ampeh toll!!!
Sampai opis mulala merungut yang tak puas makan ahaks...



3 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

masih sempat lagi g mkn2 erk.. biasa ler klu g tmpt yg bukan tmpt kita.. mesti ala2 malu2 kucin kan..

Ena said...

hehehe
save bajet cute...
'musuh jgn dicari, rejki jgn ditolak' walaupun pemalu ekekek

Lina said...

eleh ena tu cutemiut kata malu2 kucin... uwekkk... hahaha... eeiii behnyer gi jamuan raya tak ajak orang sob... sob... sob... (padahal masa tu tgh bersukaria kat kemaman)....