::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, October 21, 2008

Coping ngan hubby

Petang Ahad aku plan nak p coping, bukan saje2 nak jalan tau sebab penting mende yg aku nak copingkan tu, kalo idak bek aku tdo jek kat umah... Sisa2 migrain aku masih terasa lagik ni...
So sblom coping, hubby ajak aku makan...
Adehhh baru nak diet, dh tu camne ekekeke (alasan!)


Kusyuk kan kami makan...
Alaaa Nasi Paprik ngan Mee Rebus jek..
Takde yang spesel, tu je la yang bleh makan ihiks..

Sambil makan, ade plak pertunjukan ape ntah yg org cina men so layan kan jek..
Best la jugak kan..
Aku pun tak tau mainan ape tu ihiks..

Pe yang aku coping?
Minyak wangi ni jek..
Aku tak mampu beli minyak wangi yang beratus2...
Stakat yang berpuluh2 jek..
Asaikan aku bau wangi udah ahaks...
Erk! wangi tak aku Lina?
Pasni ko bau ek Lina ekekekek

Dan kasut heheheh
untuk ke KL ihiks...
Kalo tak ke KL mau aku pakai kasut cabuk aku jek muahahahah


2 luvbites:

Lina said...

nak gi kl punye pasal sanggup beli kasut baru... ko nak tayang kat sape kat arkib negara tu ena ahakkksss...

Ena said...

wakakakak
nak p KL wehhh kenala jenama klesss.. kalo stakat dok kuantan ni aku pakai yg RM9.90 pun org tak kesah muahahah