::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, October 9, 2008

Tangga baru

Nak tengok tak tangga baru aku?
Owang tangga baru sblom raya tapi aku tangga baru slepas raya ekekeke
Bukan saje2 nak tukar tangga ni, ade sebab sbenarnye...
Mula aku pakai tangga kayu kan so banyak ngat anai2 dok dalam tu sampai nek reput aku nye tangga...
Mujur dok umah batu, kalo umah papan maunye dah jatuh ke tanah dah aku ni...
So tu pasai la tuko ke erkk pe ek dipangeynye..mozack ek.. ntah..aku pun tak tau...
Yang aku tau, asaikan aku dapat nek ke bilik aku udah ekekekek
Sebelum...
(disebabkan takde gambar tangga sbelom melainkan gambar anak dara aku ni so aku guna gambar ni je la ek)

Nie masa tangga telah 'dibogelkan' huhuhuhhu
Cekci kan ekekekek

Tadaaaaaaaaaa....
tangga baru akuuuu hikhikhik...



3 luvbites:

atty's said...

wah..cantik..tangga raya hah..

nasazfrog... said...

tangga raya yer.. tapi btol la anai2 mmg cepat naik pd kayu kan... tak soka itu.. menjahanamkan harta benda kan.. :)

Lina said...

ohhh sempatlah anai2 tu berhari raya dulu ek sblm ko musnahkan hehe...