::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, October 21, 2008

Lama dah tak beli

Masa kat Megamall, hubby aku ajak masuk kedai buku POPULAR tu jap...
Aduhaiiii ikutkan aku takmonye masuk..
Bukan pe, banyak ngt godaan dalam tu...
Bukan godaan owang tapi godaan buku2 novel wakakakak
Lama woooo aku dah tak beli novel, baca pun dah lama gak sebab citer tak menarik...
Walhal banyak lagi buku aku yang tak dibaca lagik tapi disebabkan citer2 tak menarik so aku pun jadi malas nak baca...
Kalo idak, nak mandi pun nak cepat2 sebab tak sabar abiskan baca novel ekekek

Tengah hubby aku belek2 pe yang dia nak beli, aku pun amik kesempatan belek novel2 ni...huhuhu ikutkan kewangan beres jek beli tapi mengenangkan masih ade novel2 yang aku lom baca so telan jek air liur, pejamkan mata n padamkan niat di ati huwaaaaaaa

Dah lama tak beli niiiiiiiiiiiiiii
Sape nak bg pezen novel kat akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu



8 luvbites:

Suki Cida said...

mmg berhantu! kalau dah baca... tido pun boleh termimpi!

juelee said...

saya pun suke baca novel, kekadang beli bebanyak tapi ntah bile nak baca pun tak taw.. ni byk lagik yg tak baca......

Lina said...

weh novel yg aku bg ari tu ape kisahnyer... dah abis baca lom...

secawan kopi setin sprite said...

wahh kak ena suke baca novel yer.

kopi pun suke
tapi novel thriller
ngan ala2 vampire gitew

Ena said...

cida
mmg berhantu, smpai tak layan laki dan anak2 ekekeke

juelee
kalo camtu meh bg ena baca meh ekeke

lina
hahaha tak baca lagi la lina, takde sinopsis so taktau cite sedap ke tak muahahah

kopi
akk mu ini minah jiwang dik.. tak reti novel thriller ni ekekeke

PerantauSepi1306 said...

yeszaaaaa kalo baca buku citer beshhhh memang malakat lah tidoq pukul 4 pagi pun sanggup.. hehehhehe...

secawan kopi setin sprite said...

takpe kak jiwang bagus tuk kesihatan
tapi kopi suke jugak kalau yang romance thriller

CuTeMiUt78 said...

aku pun hantu novel gak.. bila dah baca.. pergh.. akan kulupakan kerja2 yg lain.. heh..heh..heh.. dah lama tak bca novel