::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, October 17, 2008

Nek beskal

Petang tu nak ajar Kakak nek beskal tanpa 2 roda penyokong
Disebabkan dah lama beskal tu dok bertapa dalam stor so nak taknak kena paksala gak kan
Ekceli beskal kakak rosak satu tayar penyokong tu... kes dia men ngan kazen dia sampai jatuh dalam longkang... Masa tu beskal dia baru 2minggu aku beli..
Balik keje aku dapat tau, aduhhhh hangen gak satu badan tapi mengenangkan kazen ade kat umah tu so kawal jek la... Tu pasai sampai sudah beskal tu dok dalam stor.

Abah yang semangat menanggal tayar2 anak sulungnye...

Adik dah tak sabar2 nak men beskal ni..
Disebabkan Kakak dah lama tak nek beskal so dia pun ikutla sama heheh

Pas cabut tayar, pam plak angin tayar beskal..

Muka Kakak yang berpeluhan cuz ekceli dia takmo dan tak stuju langsung bile kitaorang sarankan tayar beskal tu di cabut...
Pas jek siap belaka, dia berkeras takmo gak..
Aku kan panas baran tapi disebabkan aku tak brape sihat so dari aku marah dia bek aku cauu awal2 ke dalam umah, lagi baikkan heheheh
Tau-tau jek drang masuk dah lewat petang kata si Kakak dah leh kayuh hehehe
Alhamdulillahhhh

5 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

yea...kakak dah pandai naik beskal roda 2 je..

Suki Cida said...

mak aiii garangnya ibu... tak pa la... kakak kecik lagi la ena... tak lama tu dia akan belajar... kena tahu anak sulung ni manja... *sambik kelip2 mata lelaju...

Ena said...

eleh cida...
sedapnye bg nasihat..
dia tu garang gak bwekkk :P

Ena said...

cute.. pasnih aku nak ajak si Adik plak ekekeke..pasti masuk longkang muahahah

Lina said...

biler lar nak belikan beskal utk qistina...