::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, October 8, 2008

Cinderela Style...

Aku bersama arwah Abah...
Mujur dia sempat tengok aku tawen malah sempat merasai belaian seorang cucu pd tika usia 1 tahun stengah...dan dia juga sempat tau yang dia bakal mempunyai sowang lagi cucu tika usia kandungan ku 3bulan namun Allah lbh sayangkan dia... Dia pergi manyahut seruan Illahi....
~Al-Fatihah~

Cam cinderela tak ahaks....
Rambut asli tu wehhh
Tak men rambut palsu tau..
Amai terkejut ingatkan rambut palsu hehehe

Black n white...
yea..yea..yea..yea
(sila nyanyi cam Micheal Jackson tu ek)
wakakakak
jaat akuuu...
ampuuuunnnnn B ahaks...

Nie tgk2 rantai owang ni pesal?
takkan dah pk nak gadai kottt...

Aksi cinderela memotong kek bersama putra kedingnye wakakakak
kek pun pink ihikss...

Aksi manja kusuapmu...mu suapku ekekekek

Ngan 'anak angkat' kesayanganku...

testing snap tanpa spek...
tak lawo la kan...
ade org kata kalo aku tanpa spek, muka aku cam cina sebab mata aku sepet...
btol ke weh...
Nape pakai spek mata aku bulat ekkk...
konpius niii...........

POSING CINDERELA DI BILIK BERADU PULA

skodeng sape la kitaowang tu heheheh

time ni muka aku kelako sbb rambut depan tu cam nampak pendek jek kan muahahaha

posing aku punyela cunnn tapi kowang tgk posing hubby aku...
leh dok bersila jek... ngan muka letihnye tu...adoi le...

okkkkk citer cinderela pun dah abisss...

Pasni kiter p majlis sambut menantu plak keesokan arinye ek...


4 luvbites:

secawan kopi setin sprite said...

wahhh
gambo waktu sanding tue

Lina said...

rambut ko dulu kiranya pjg n lebat lar ek coz bole buat siput bagai tuh...

Ena said...

rambut skang ni pun anjang n lebat gak kan..
tak igt ko ngan k.yatie tlg wat sanggul utk aku? ekekekek

PerantauSepi1306 said...

amboiiii sakan dok tukaq baju yea... hehehehe tak sabaq aa cik abang tuh amik gambaq dah pegang2 ;p larikkkssss