::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, October 7, 2008

Inai di jari

Cantek tak inai di jari kembo tiga?
ihiks....
malam tu tak nampak sgt tapi bile siang upanye terang sungguh..
Nek segan aku kat opis ni bile nampak clear ahaks....

' KAMI KEMBO TIGA BERINAI DI HARI RAYA'...


6 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

ni pe hal plak.. tetiba berinai di hari raya ni.. nak segan pe nya.. dah inai dijari dah sedia nampak kan..

PerantauSepi1306 said...

ghajinnye berinai bagai... snap la gambo yang merah menyala tu ;D

Ena said...

hahahaha cute...
bukan pe...
kat opis ni dh mmg kompem tau ena ni dh tawen n anak 2..tetiba berinai2 corakkan so kenala sakat ekekeke

Ena said...

perantausepi...
memula wat tak nampak sgt hasilnye sbb malam kan...
upanye keesokan ari terang bangett seehhhh segan den ihiksss...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

mama ena sama naik dengan anak2 pakai inai..

ha ha ha...

sib baik dinda jauh....
kalau tak..nak gak pakai inai di jari manis ku...

cuma lom ada orang nak sarungkan cincin jer lagi ke jari ku..

uwaaaaaaaaaaaaaaa

Ena said...

nanti kanda sarungkan cincin di jari hantu dinda ek wakakakaka