::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, October 31, 2008

Kakak asyik ngan bukunye

Pas makan KFC, aku ajak drang p coping jap barang2 kat dalam Giant jap..

ermmm Kakak biasala kalo masuk Giant pastinye tuju kat buku2 dia..
Adelah buku yang dia leh abis baca kat situ pastu pasti ade yang nak dibeli dan dibawa balik...
Alhamdulillah dapat Kakak camni dari dia nak beli mainan baik dia beli buku kan tapi si Adik adehhhh lambat tol la... Sampai skang pun kaler pun dia tak bape tau lagi apetah lagi ABC atau 123... Camne ek... Memang agak frust bile si Kakak cepat belajar tapi si Adik plak lambat belajar... Adoi leee tapi takleh salahkan n paksa Adik kan.. Takpela, slow2 la....

3 luvbites:

Lina said...

slow2 lar ena... setiap orang tahap pembelajaran diorg berbeza... mungkin dr segi tu si adik slow skit tp mungkin dia lebih pantas dr segi yg lain lak... biar proses tu jalan dgn sendirinya...

CuTeMiUt78 said...

biasa ler na.. kita nak kena pelan2 ajar dia.. tak semua budak cepat pembelajarannya.. setiap budak kan lain sikapnya.. takpe.. mungkin adik lebih kearah lain.. tgkkan je perkembangan dia..

Ena said...

lina n cute,
aku akui, adik lbh cenderung kearah berdikari.. dan kakak cenderung ke arah pembelajaran.. Harapan aku moga seketika saja lambatnya pembelajaran Adik, dan 2..3 tahun lagi dia bleh kejar si Kakak belajar...