::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, October 8, 2008

Majlis Menyambut Menantu


Bluess cluess...
Baru sampai umah hubby aku...
Baju ni lagi nampak aku rampingkan...
Rugi plak tak pakai baju ni kat umah aku huhuhu
Nampak cam ikan duyung sket ihiksss
Aku bersama geng2 skolah aku dulu...
Amacam?
gangster n ganeh tak pengantin? ekekekek
Layankan jek posing2 aku ngan my hubby tu ek...


OKKKKKK...
Dah abis....
Dah lama aku simpan nak kasi kowang tgk..
Tak tau nak paparkan time bile..
Mujur kena time nye kan..
time enibeseri aku...
Moga kowang terhibur ngan entry2 aku...
thanx bg yang komen tu ek ihikss

4 luvbites:

~ mzznana ~mana matsushina said...

cess..kuwus gilas tu kak...
x sngka ek..tingat time tawen dulu...kuwus kan men...pehtu masuk anak sorng ..menten lagi..masuk yg 2 n 3....hwaaarggghhhh....nape payah sgt nk kuwus ni...huhu

Lina said...

a'ah kurus la ko pakai baju ni tp musykil apsal pelamin kaler merah lak...

Ena said...

hahahaha
tu ko kena tanye pihak ayen, lina. ntah pape! mujur tak bersanding ekekek

PerantauSepi1306 said...

hehehehe eppi anniversary ena... dekat2 yek tarikh kita neh ;D

hehehehehe kene la slim kan nak jadik ratu gittew ;D tapi owang dedulu ske sgt warna merah kan...