::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, October 8, 2008

Nikah ~ 4 Oktober 2002

Nie la kad undangan tawen kitaowang yang simple...
Disebabkan masa tu giler pink n blue so sumer mende kaler pink n blue le heheheh
Mujur jek masa tu takde baju pengantin kaler pink blue, kalo idak aku amik dh ekekeke..

Nie plak pelamin anganku kesampaian ekekeke
Sarat tol bunga telo kiri kanan pelamin aku tu kan..
Ade yang di sponsor n ade yang aku beli sdiri...

Nie plak hiasan katil aku..
Simple2 jek..
Sumer aku punye sndiri, tak amik pakej punnn
PINK karer tuuu heheheh

Wajah bakal suamiku sblom di akad nikah...
Adehhh kuruih gilerkan muka hubby aku masa ni..
Sampai nampak tulang pp...
Camne aku leh terpikat ni muahahahaha

Aku yang ayuuusss menantikan saat2 menjadi istri owang uhuks...


Kawan2 baik aku yang tersayang menghadirkan diri ke majlis ku..
Thanx kowang!!!

Kusyuk bakal suami aku mendengar nasihat2 tok kadi..
Eh nasihat ke yg dipangey tu ek...
Pe ek kalo sblom nikah tu tok kadi tu bacakan...
adehhh lupa plak..
Pesal keje asik lupa jek ni..
Agaknye banyak ngt minum air manis ade semut kot huhuhuhu

Tiba masanye tangan kanan bakal suamiku digenggam erat oleh tok kadi..
Moga2 sumer berjalan lancar...

Alhamdulillahhh...
Skali lafaz sajer aku yang berusia 24tahun SAH menjadi istri hubby ku...
Masa tu ramai sakat hubby aku cuz drang kata hubby aku lafaz nikah laju cam ketapi ekekekeke
Aku takde masa tu, dok ataih dalam bilik..
Aku pun tak tau nape drang tak pangey aku so takkan aku nak gedik2 tron tanpa dipangey kan..
Bila akad nikah selesai barula drang pangey aku tron tandatangan borang n trima mas kawen dr hubby aku..
Masa tu takde snap gambo cuma kitaorg abadieykan kenangan sumer ni dalam CD..
Anak2 aku pun ske tgk CD tu beberapa kali smpai aku terpaksa sorokkan CD tu takut rosak plak nnt ekekekek

Esok aku nak bersanding plak ekekekekek

3 luvbites:

Suki Cida said...

fuyookkkk... bilik pengantin cun oooo... ena design cida kawin bule? huhuhu tapi sebelum tu doa ek supaya cida dpt boy peren dulu ok

Ena said...

hahahah
cida tu pasti amai yg bratur nak tu cuma cida jek yang memilih kot ekekeke

secawan kopi setin sprite said...

hehe
mesti kak ena
debaq tunggu
abg sah akad kan