::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, October 13, 2008

Jamuan raya opis

Ekceli bukan jamuan raya kat opis aku tapi jamuan raya kat opis owang...
So orang dah jemputkan jadi owang kata 'Musuh jangan dicari..rezeki jangan ditolak' ekekeke


Menu yang aku pilih dan makan kat jamuan ni tak len tak bukan satey ayam dan daging...
Terliur gak makanan len, memang banyak pilihan tapi cuma satey ni jek yang aku nak makan.. Tu pun amik sampai 6..7 batang tapi larat makan 3batang jek..
Mujur la ade dak peknen sebelah aku senyap2 sebat aku nye satey, kalo idak mesti tuan punye jamuan ni marah kat aku cuz wat satu pembaziran ekekeke

Dak2 opis aku yang join skali makan...
(walhal aku yang join drang heheheh)

haruuussss berposing walaupun tgh makan hehehe

Nak kenalkan ke kowang...
Dak ni memula dulu seorang yang amat pemalu...
Bile dia cakap wat bisa ati aku berdetik n berkata 'alahaiiiiii sore...manjanyeeee lahai' ekekeke
Tapi bile dah lama2 huh' kuat tol dia ni menyakat upanye...
Tapi jangan ngorat sbb dia dah berpunya ekekekek


4 luvbites:

ARWEEN said...

sedapnyer satay

~ mzznana ~mana matsushina said...

alalalla...sedapnye satey tu...
ni yg nak p makan kat satey kajang ni..huhu...
kak..mai address....ada sesuatu..muahaha

Ena said...

heheheh sedapkan..
my peberet tu ekekeke

lie_nurulz said...

pergghhh satay..sedapnya.!!